دانلود مقاله تجزيه و تحليل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ همراه با ترجمه

یک شنبه 29 مهر 1395
ن : علیرضا

دانلود مقاله تجزيه و تحليل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ همراه با ترجمه


دانلود-مقاله-تجزيه-و-تحليل-موتور-dc-بدون-مكنده-با-استفاده-از-تئوری-تابع-سیم-پیچ-همراه-با-ترجمه

دانلود مقاله تجزيه و تحليل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ همراه با ترجمه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 771

 

 

بخشی از متن:

دانلود مقاله تجزيه و تحليل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ همراه با ترجمه ؛ یک مقاله در زمینه مهندسی برق و مکانیک در مورد موتورها است که در 16 صفحه ترجمه شده وبرای دانلود قزاز داده شده است.

 


A Novel Internal Fault Analysis of a Brushless DC Motor Using Winding Function Theory

چكیده

این مقاله یك تابع مبتنی بر سیم پیچ را در سیم پیچ های استاتور بدون جاروب (BLDC) در موتور های DC را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است .ضروری است كه تجزیه و تحلیل دستگاه با اشكالات داخلی انجام شده و طراحی مناسی در راستای سیستم های حفاظت برای جلوگیری از مشكل انجام شود توابع پیچ در پیچ و آندوكتانس سیم پیچ استاتور در جزئیات توضیح داده می شود و نتایج شبیه سازی بر اساس تئوری تابع ارائه خواهد شده و تجزیه و تحلیل اختلالات جریان و نوسانات گشتاور به نوبه خود بررسی می شوند. از نظر تحلیل جریان استاتور وگشتاور می تواند سالم یا معیوب بوده و توسعه یابد نتایج شبیه سازی دقیق در این مقاله نشان می دهد كه دستورالعملی برای تشخیص زود هنگام خرابی  داخلی  در موتور BLDC وجود  دارد.

 كلمات كلیدی ، موتورBLDC، تجزیه و تحلیل خطاهای داخلی ، اتصالات خود به خودی انجام گرفته تابع تئوری سیم پیچ

1-   مقدمه

موتورهای الكتریكی نقش مهمی در كارامدی صنایع و فرآیندها دارند. عوارض جانبی ناشی از گرما و لرزش به طور طبیعی وجود دارد و گاهی اوقات به زوال تدریجی موتورهای الكتریكی  منجر  می شود. و شكست نهایی سیم پیچ را در دستگاه باعث می شود. این شكست داخلی گشتاور را افزایش می دهد كه عملكرد دستگاه را زیر سئوال می برد درك و تشخیص اختلالات در موتور كمك خواهد كرد. تا از این تخریب های زیاد جلوگیری شود. بسیاری از تحقیقات  نشان می دهد كه اكثریت الكترو و موتورها با استاتور های سیم پیچی شده دچار خراب می شود كه به دلیل عایق های آن است. اگر چه هیچ داده تجربی به منظور نشان دادن زمان تأخیر وخرابی عایق وجود ندارد و محتمل است كه انتقال به صورت آنی و شكست به صورت آنی نسیت بنابراین تشخیص  زود هنگام  به خصوص در مقدار خسارت موتور و از بین رفتن سیم پیچ مجاور و هسته استاتور موثر بوده و كاهش هزینه های تعمیر را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله یك روش مبتنی بر تابع سیم پیچ برای مدل سازی یك موتور BLDC ارائه شده است. كه در مدار كوتاه راستاتور سیم پیچ شده  توسعه یافته و این رویكرد جدید به تجزیه و تحلیل شكست كمك خواهد نموده تا درك مشخص از آن بدست آمده و دستورالعملهایی برای تشخیص زود هنگام شكست در داخل موتور BLDC بوجود بیاید.

 

 

دانلود فایل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسب‌ها: موتور dc بدون مكنده, تابع مبتنی بر سیم پیچ, مقاله, تئوری تابع سیم پیچ, مقاله رشته برق, دانلود مقاله رشته برق, مقاله مهندسی برق, مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, سیم پیچ های استاتور بدون جاروب, سیم پیچ های استاتور, موتور bldc,